Tidsplanering

Det gäller att tidsplanera uppstarten i ett företag.  Man går och tänker, funderar, planerar och skriver ner. Men när startar allt på riktigt, och när blir det ett företag?
 
Gör planering i exell ett år framöver
 
Jag vill ju producera och sälja kläder. Så, jag måste ju börja få fram kläder! Right?
ärligt talat är jag inte världens bästa sömmerska, eftersom jag tycket att det är rätt tråkigt.
Jag har tre års utbildning inom sömnad, men jag har inget tålamod när det inte blir så bra som jag tänkt mig.
 
Jag planerar att först prova den fabrik jag hittat för att se om kvaliteten överensstämmer med det jag vill ha i framtiden, när jag producerar min första kollektion.
 
Jag tänker testa att producera fyra plagg.
 
1st Klänning
1st Jacka
1st Byxa
1st Topp
 
Detta är för att se hur fabriken klarar av olika material och olika typer av plagg.
Just nu arbetar jag med plaggskisserna och måttlistorna.
 
Deadline: 30 november.
 
Mina deadlines hittar ni nu i vänstra kolumnen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: carina

Hej! Vad intressant med ett nytt klädmärke. Jag önskar dig all lycka till! Ska kika om jag hittar några plagg du gjort i din blogg:=) Jag älskar kläder och önskade själv jag kunde sy. Skulle vara så roligt att kunna göra sina egna kläder precis som man vill ha dem. Jag gör smycken istället, och det är otroligt roligt.

Ha en trevlig helg!
Mvh
Carina.

2012-10-27 @ 12:22:53
URL: http://cmickaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0