Kan jag själv?

 
 

Kan jag verkligen själv? Det är den stora frågan jag ofta ställer mig själv.

Nyligen kom jag fram till att jag i alla fall skall försöka!

 

Jag är en tjej som pluggat och jobbat med mode några år nu, tycker att det är fantastiskt men är lite trött på jobbtorka och dåliga arbetsvillkor. Jag tänkte ofta "det där hade jag gjort bättre".

Men ger man sig in i leken får man leken tåla? Det är hård konkurrens och ett ganska crapigt klimat för noobies. Jag tänker mer att play my own game and have some fun with it istället.

 

Det är just vad denna blogg skall handla om, allt det där jag drömmer om att göra själv!

 

Starta företag?

Driva en modeproduktion?

Hålla koll på ekonomi?

Försäljning?

Marknadsföring?

DESIGN?!

 

Men det är inte bara arbete jag tänker på, jag är också väldigt intresserad av DIY samhället och vill utforska det.

 

Jag kommer prata om de olika stegen jag kommer utforska på vägen till mitt egna företag. Eftersom jag inte kan det redan, måste jag lära mig ganska mycket om ganska mycket.

Är ni intresserade av att se hur det går?

Välkomna!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0