Många bollar

Just nu arbetar jag parallellt med många olika processer. Ibland är det väldigt svårt att veta var jag skall prioritera föst. Jag jobbar heltid vid sidan av detta projekt och att försöker få all tid att räcka är svårt. Jag vill ju få projektet igång så fort som möjligt! :)

-Jag skall rita första kollektionen på runt tio plagg, men är designen jätteviktig att få klar först?
 
(Bil lånad, fantastiska skisser av Elin Emilsson)
 
- Jag måste bestämma mig för ett namn, men det behövs egentligen inte förens hemsidan och märket är klart?
 

- Jag måste få fram en hemsida. Frågan är om jag själv skall göra ett försök eller om jag skall be om hjälp?
 
 

(bild lånad från adlibris.com)

- Bli färdig med en budgetering för första kollektionen. Hur mycket kostar det att göra samples, frakt, branding etc. OCH vad skall plaggen kosta?


- Vem skall producera plaggen? måste hitta fabrik! Vilket land? Europa eller Asien?
 
 
 
Väldigt mycket på samma gång!
Berättar mer ingående om de olika stegen framöver!
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så roligt! Känner mig igen lite av det. Jobbar nämligen med ett likande projekt med en nu :)

Svar: Vad roligt! Visst är det spännande.. och lite läskigt.. men mest kul :)
Lulu None

2012-09-21 @ 22:42:52
URL: http://jeenlicious.blogg.se
Postat av: Jennifer

Sv. Ja verkligen! Spännande och kul men samtidigt lite otäckt som du säger :)

2012-09-23 @ 18:57:25
URL: http://jeenlicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0