Creative Projects Etsy-shop


 

Hej Vänner,

Jag har länge varit väldigt intresserad av DIY skönhetsprodukter och EKO-produkter.

VET NI HUR MYCKET SKRÄP DET ÄR I HUD OCH HÅRVÅRDSPRODUKTER MAN KÖPER?

Men ett problem jag stött på är att det inte finns någonstans att köpa fina förpackningar/flaskor i små kvantiteter.

Därför tog jag saken i egna händer och har öppnat en liten etsy-shop för er som letar efter pump och sprayflaskor för era egna handgjorda produkter.  Flaskorna är i stadig PET plast och kan återanvändas många gånger. 

jag har idag flaskor i BRUN/AMBER och TRANSPARENT i:

50ml

125ml

250ml

med GULD och SILVER korkar

Om sortimentet blir omtyckt planerar jag att utöka. Ge mig gärna tips och åsikter! vad för produkter letar ni efter?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,
Väldigt fina flaskor. Hur kommer man åt att beställa från dig?
Mvh
H

2014-02-02 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0